« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Tartalom a nagy királyHonlapján elsődleges információhordozó a szöveges tartalom. Kevés a mutatós külső, ha a látogató minimális vonzó tartalomra lel az oldalon.
Hogyan lesz tartalmas az oldala?

1. A termék, szolgáltatás bemutatása

A honlapra érkező látogató nagy valószínűséggel egy keresőből, vagy másik honlapon talált linket követve érkezik az Ön honlapjára. A látogató célja, hogy a lehető leggyorsabban azonosítsa, hol jár. Önnek tehát villámgyorsan tudatnia kell vele: Ön jó helyen jár, nálunk megtalálja, amire szüksége van.
Elsősorban termékét mutassa be, másodsorban a cégét: a látogató a konkrét információkra kíváncsi a honlap böngészése alatt, tehát gondoskodjon róla, hogy ne kelljen az információk között sokáig keresgélnie! Nevezze nevén érthetően termékeit, és szolgáltatásait! Az emberek ugyanazokat a kifejezéseket keresik a honlapján is, amit a mindennapi, és személyes kommunikáció során.

2. Kiemelés, tagolás

A látogatók a honlapokat gyorsolv ... Tovább »

Megtekintések száma: 1406 | Hozzáadta: tokio170 | Dátum: 2016-05-24 | Hozzászólások (0)

Linképítés
Linképítés: linképítő katalógus

Nemrég beszámoltunk róla, hogy módosultak a lap.hu linkjei, most ismét változtattak rajta.

Február 8-án írtunk arról, hogy a startlap a korábbi linkelési módját megváltoztatta, és egy meglehetősen bonyolult megoldással élt, ami sem a linkajánlónak, sem a lap.hu oldalaknak nem volt előnyös.

Talán cikkünk nyomán is (sokan megkerestek minket ezzel kapcsolatban) a Startlap ismét módosította a beküldött oldalak linkelési módját.

A jelenlegi rendszer úgy néz ki, hogy ha rákattintunk egy oldalra, akkor az elvisz egy aloldalra, konkrétan egy paraméteres php fájlhoz, ami aztán 301-es átirányítással átviszi a felhasználót a konkrét oldalra.

Nézzünk egy konkrét példát!

... Tovább »

Megtekintések száma: 1204 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2016-02-27 | Hozzászólások (0)

A Google Pingvin link büntető algoritmusa egyébként is rengeteg vitára adott már okot. Sokan bíztak abban, hogy az állatos néven futó szűrő program 3-6 havonta fogják lefuttatni és így a weboldaluk helyezése javulni fog, de ez már 10 hónapja nem került frissítésre – írja a kulcsszo.hu

Google

A gonosz Google még lehetőséget sem ad

A témában Eric Enge, a sokak által ismert Stone Temple Consulting vezetője is nyilatkozott, aki igen keményen bírált a Google-t a Search Engine Land-en megjelenő cikkében. Nyilvánvaló, hogy aki nem tevékenykedik a neten, az nem is hibázhat, de mivel a világhálón való jelenlét, és a keresőoptimalizálás nélkülözhetetlenek napjainkban a boldoguláshoz, így sokak által ismert lehet a tény, miszerint a weboldal akár büntetést ... Tovább »

Megtekintések száma: 1169 | Hozzáadta: miramadam | Dátum: 2015-09-27 | Hozzászólások (0)

Előfordult már önnel, hogy lemásolt egy jónak tűnő értékesítési weboldalt, de mégsem jöttek az eredmények? Meghallgatott egy marketing gurut, átemelte tőle a legjobban csengő szövegeket, de forgalma tovább stagnált? Elképzelhető, hogy nem ismeri igazán a vásárlóit, pedig ma már nulla forintból megoldható a piackutatás, mutatjuk hogyan.

Hiába jut hozzá a legjobban féltett praktikákhoz, ezek csupán azt mondják el, hogy általában mi működik a legjobban. Akármennyi blogot elolvashat, hírlevélre feliratkozhat, esettanulmányt megvehet, ezek alapján sosem fogja megtudni, hogy mi az pontosan, ami a leendő vevőit távol tartja a vásárlástól.

A guru azt mondja, rakj ki egy hatalmas vásárlás gombot, legyen ott egy időszakos akció visszaszámláló órával, 50 százalék árengedménnyel, két év garanciával, ingyenes házhoz szállítással és az értékesítés máris kilő. Azonban ez az általános recept gyakran csütörtököt mond.

Hol a hiba? Ha egy kis piackutatást tartott volna, tudná, hogy termékében nem bíznak meg a potenciális vásárlók, nem hiszik, hogy az tényleg működik. Ezért a legfontosabb ebben az esetben a bizalom növelése. Valós értékelések, ismert szakemberek véleménye. Ha lehet névvel, arccal, dátummal. Még jobb, ha videóban mondják el őszintén, h ... Tovább »

Megtekintések száma: 1201 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2015-06-02 | Hozzászólások (0)

A SEO (keresőoptimalizálás) tartalmi jelentése tudod mi?


Senkinek a weboldala nem lehet …

Előrébb, mint az én …

Oldalam.


Ma még a legtöbb cégnek nincs weboldal (tényleg ez a helyzet), ám eljő hamarosan az idő, amikor vagy kinyitják az internet kapuit a lemaradozó cégek, vagy bezárják a sajátjaikat.

Íme, 5 SEO tanács vállalkozóknak

1. Állj le a Black Hat szemfényvesztéssel

A Black Hat megoldások lényege, hogy gyorsan (és sokszor illegális módszerekkel, pl. mások weboldalinak feltörésével) javuljon egy weboldal pozíciója a keresőben.

Ez tipikusan rövid távú szemlélet, hiszen a keresőalgoritmus gyorsan elkapja a trükközőket.

Ennek eredménye gyakran az, hogy a weboldalt a Google egyszerűen kiveszi az indexéből és semmilyen kifejezésre (magára a domainre) keresve sem jelenik meg a találati listában. Ezt pedig már nehéz és költséges móka visszaállítani.

Nem igazán éri meg tesztelgetni a Google tűréshatárát, a legjobb SEO módszer céges oldalak estében, ha a potenciális ügyfelek igényei, a vevők kívánságai, és az érdeklődők információéhsége áll a fókuszban.

Tanulság: gondolkodj hosszú t ... Tovább »

Megtekintések száma: 1209 | Hozzáadta: tokio170 | Dátum: 2015-05-03 | Hozzászólások (0)

Öt év nyomozás után úgy tűnik elég bizonyítékot talált az Európai Bizottság, hogy eljárást indítson az amerikai keresőóriás ellen az európai versenyszabályok megszegése miatt.

A vádak

A Google-t a versenytársak nyomták fel a Bizottságnál, arra hivatkozva, hogy a cég piaci erőfölényét kihasználva tisztességtelen feltételeket diktál a konkurenciának. Európában szinte minden országban 10-ből 9 ember a Google-t használja keresőként.

A keresőcég az utóbbi években speciális szolgáltatásokat épített be a keresőjébe, amelyek egyes termék- vagy szolgáltatáskategóriákban részletesebb találatokat mutatnak, mint az egyszerű Google találati oldal.