« 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 »
Google vezető

A Kínának épülő cenzúrázott Google-keresőről már korábban bebizonyosodott, hogy létezik. A céget vezető Sundar Pichai szenátusi meghallgatásán azonban tagadta, hogy ilyesmin dolgoznának.

Több hónapja ismert már, hogy a Google vissza akar térni Kínába, „ajándékként” pedig egy cenzúrázott keresővel készülnek. A Dragonfly nevű projekt miatt többször is fellázadtak a cég alkalmazottai, legutóbb pedig világszintű megmozdulásra hívtak, hogy leállítsák a munkát.

A gond elsősorban az, hogy a kereső nem csak nem engedi bizonyos információkhoz hozzájutni használóit, folyamatosan nyomon követi őket. Így ha valaki a kormánynak nem tetsző témák után kutat, a vezetés gyorsan tudomást szerezhet róla. És arról is, mi után érdeklődik.

A kereső létezését Pichai egy vele készült interjúban már elismerte, keddi szenátusi meghallgatásán azonban letagadta, hogy ilyesmin dolgoznának. A cégvezető azt állította, hogy nincs ilyen tervük, a Dragonfly pedig egy kísérleti projekt. Azt a kérdést is lesöpörte, hogy a munka miatt esetleg tárgyalásokat folytatnak-e kínai tisztviselőkkel. Arra viszont, hogy tudnak-e garanciát vállalni, hogy soha nem készítenek ilyesmit, homlokegyenest ... Tovább »

Megtekintések száma: 840 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2018-12-13 | Hozzászólások (0)

 

Egyre több döntéshozó esÁtlag userzmél rá a megnövekedett piaci nyomás alatt, hogy kulcsfontosságú kérdésként kell kezelnie vállalata online megjelenését. Abban a környezetben, ahol a legnagyobbak pszichológiai trükkök egész tárházát bevetve mágnesként vonzzák az új ügyfeleket, felmerül a kérdés, hogyan lehet az emberi természetre, gondolkodásra optimalizálni a tartalmainkat. Ha a vállalkozásnak nem sikerül megfelelő időben, megfelelő helyen meggyőznie a célcsoportjait, akkor pénzt veszít, ez ilyen egyszerű.

Az emberi habitushoz illeszkedő tervezés nem egy misztikus, megfoghatatlan dolog. Ha a vállalkozó tudja, hogy mire kell figyelnie, akkor olyan megoldásokat tud nyújtani az ügyfeleinek, melyek segítik őket céljaik elérésében. Ezzel pedig a vállalkozás céljainak eléréséhez is közelebb kerül: legyen az magasabb konverziós arány, a weboldal visszapattanási arányának csökkentése vagy az online marketing tölcsér optimalizálása.

Bár minden ember más, létezik néhány olyan mintázat a viselkedésükben, amire a vállalkozó támaszkodhat a webes megjelenés tervezése közben. Az alábbiakban összegyűjtöttük a legfontosabb infókat a felhasználók viselkedéséről, így könnyebb lesz olyan weboldalt készíteni, ... Tovább »

Megtekintések száma: 633 | Hozzáadta: miramadam | Dátum: 2018-12-11 | Hozzászólások (0)

Stratégia felállítása

Ahogyan az elmúlt időszak során már többször írtam arról, hogy a megfelelő stratégia kialakítása az egyik legfontosabb feladat, ez még jobban kiélesedik 2018-ban is a keresőoptimalizálás során. Ennek nem megfelelő kialakítása vagy hiánya miatt azok a versenytársak, akik ezt már a kezdetekkor elvégzik, biztosan előnyre tehetnek szert.

A keresőoptimalizálás 2018- ban sem változik, ugyanarról szól, mint az előző években, amire koncentrálnod kell, az SEO alapok megismerése, megértése. Ha ezt a tudást alkalmazod, már is esélyesebb vagy a versenytársaidhoz képest.

Tudnod kell, pontos behatárolással, mi az a terület, amellyel foglalkozol. Teljes lefedettséggel kell rendelkezned a tartalomban, felesleges, oda nem illő témát viszont ne tartalmazzon.

Végezz alapos kulcsszókutatást, mik az ügyfelek, látogatók problémái, kérdései, mire várnak megoldást. Ismerd szóhasználatukat és adj egyértelmű megoldást számukra, akár szolgáltatást, információt vagy akár terméket keresnek.

Miről szól a honlap?

A honlapon technikai SEO rendbetétele és a megfelelő kulcsszavak alkalmazása továbbra is hatalmas jelentőséggel bír. Mindezek mellett azonban egyre nagyobb teret kap, hogy a Google szakértőként, a szakterület tekintélyeként tekintsen a honlapra. A Google szerint számít a rangsorolási tényezőknél a brandépítés.

Fontos tehát, hogy a honlap tartalma egy pontosan m ... Tovább »

Megtekintések száma: 1687 | Hozzáadta: miramadam | Dátum: 2018-01-13 | Hozzászólások (0)

Google jobEgyáltalán nem lehet biztosra venni, hogy az új megoldás elnyeri majd az Európai Bizottság tetszését.

Aukción kínálna helyet a rivális ár-összehasonlító oldalak számára a Google anyacége – értesült a Reuters. Az Alphabet ezzel az Európai Bizottság június végén kihirdetett döntésére reagált, amelyben keresőmotorjának működése miatt kapott rekordszintű, 2,42 milliárd eurós büntetést.

A bizottság szerint a techóriás üzleti előnyével él vissza, amikor a keresési találatoknál rendre favorizálja az üzleti körébe tartozó ár-összehasonlító szolgáltatását, a Google Shoppingot. A cég 90 napot kapott a gyakorlat módosítására, a Reuters szerint javaslatát augusztus végén nyújtotta be a versenyhatóság felé. Ennek lényege az, hogy a Google versenytársainak is lehetővé tenné, hogy bármilyen helyre tegyenek ajánlatot a Product Listing Ads rendszerben.

A válasz kétséges: három évvel ezelőtt egy hasonló javaslatot a versenytársaktól érkező negatív visszhang után már visszautasított az Európai Bizottság – jegyzi meg a hírügynökség. Van ugyan egy nagy különbség a két javaslat között: korábban a Google az első két helyet saját hirdetéseinek tartotta fenn, most viszont csupán egy minimális árat szab meg a tőle fü ... Tovább »

Megtekintések száma: 2106 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2017-09-18 | Hozzászólások (1)

 

SEO útmutató a győzteseknekTe is egy tökéletesen működő, a találati listán kiválóan szereplő weboldal tulajdonosa akarsz lenni, ugye?

Akkor a most következő pontokra mindenképp figyelj oda!

Több weboldal tulajdonosnál is megfigyeltem már, hogy jobbára ugyanazokat a hibákat követik el, pedig ezeket igazából egy kis odafigyeléssel pofonegyszerű lenne elkerülni.

Elhatároztam hát, hogy most összegyűjtöm azokat a tényezőket, amikre egyszerűen kötelező odafigyelni, ha jól optimalizált honlapot akarunk a magunkénak tudni.

Előre szólok: ez nem lesz egy rövid anyag.

Azt viszont garantálom, hogy miután ezt elolvasod, már nem csak tudni fogod, hogy mire kell odafigyelned, de azt is érted majd, hogy miért, és hogyan kell ezt megtenned.

Ha pedig az alapokkal megbarátkoztál, kapsz tőlem egy checklistát is, amit letölthetsz magadnak és kipipálgathatod rajta, hogy készülő, vagy már meglévő weboldalad mely elemeit optimalizáltad ... Tovább »

Megtekintések száma: 1593 | Hozzáadta: miramadam | Dátum: 2017-07-20 | Hozzászólások (0)

Google iránymutatás

 

A Google hogyan vizsgálja a linkeket?

Mivel a Google helyezések javítása az elsődleges célunk, ezért a linkek rangsorolási elveivel tisztában kell lennünk. A Google kereső a következő módon osztályozza a linkeket:

  • Figyelmen kívül hagyja a rangsoroláskor
  • Büntet érte és rontja a helyezéseket a keresőben
  • Beszámítja a rangsoroláskor és javítja a helyezést

Linképítés alkalmával erre feltétlen figyeljen!

Ha linképítésen töri fejét, akkor jó ha néhány, nem is olyan furfangos kérdést tesz fel magának. A válaszokból Ön is meg tudja állapítani, helyes vagy helytelen módszerekkel dolgozik.

  • A Google irányelveknek megfelelő módszereket használ?
  • Milyen terjedelmű szöveget, cikket fog írni, illetve annak minősége, tartalma milyen színvonalú lesz?
  • A cikkeket befogadó weboldal milyen tulajdonságokkal rendelkezik, pl milyen gyakran kerülnek fel új tartalmak, közösségi oldalakon mennyire aktívak, mikor kapott és honnan utoljára linket az adott weboldal?
  • A linképítés tartalmaz linkprofil vizsgálatot is?
  • M ... Tovább »
Megtekintések száma: 1532 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2016-12-04 | Hozzászólások (0)