« 1 2 3 4 5 »

Előfordult már önnel, hogy lemásolt egy jónak tűnő értékesítési weboldalt, de mégsem jöttek az eredmények? Meghallgatott egy marketing gurut, átemelte tőle a legjobban csengő szövegeket, de forgalma tovább stagnált? Elképzelhető, hogy nem ismeri igazán a vásárlóit, pedig ma már nulla forintból megoldható a piackutatás, mutatjuk hogyan.

Hiába jut hozzá a legjobban féltett praktikákhoz, ezek csupán azt mondják el, hogy általában mi működik a legjobban. Akármennyi blogot elolvashat, hírlevélre feliratkozhat, esettanulmányt megvehet, ezek alapján sosem fogja megtudni, hogy mi az pontosan, ami a leendő vevőit távol tartja a vásárlástól.

A guru azt mondja, rakj ki egy hatalmas vásárlás gombot, legyen ott egy időszakos akció visszaszámláló órával, 50 százalék árengedménnyel, két év garanciával, ingyenes házhoz szállítással és az értékesítés máris kilő. Azonban ez az általános recept gyakran csütörtököt mond.

Hol a hiba? Ha egy kis piackutatást tartott volna, tudná, hogy termékében nem bíznak meg a potenciális vásárlók, nem hiszik, hogy az tényleg működik. Ezért a legfontosabb ebben az esetben a bizalom növelése. Valós értékelések, ismert szakemberek véleménye. Ha lehet névvel, arccal, dátummal. Még jobb, ha videóban mondják el őszintén, h ... Tovább »

Megtekintések száma: 1280 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2015-06-02 | Hozzászólások (0)

Linképítés
Linképítés: linképítő katalógus

Nemrég beszámoltunk róla, hogy módosultak a lap.hu linkjei, most ismét változtattak rajta.

Február 8-án írtunk arról, hogy a startlap a korábbi linkelési módját megváltoztatta, és egy meglehetősen bonyolult megoldással élt, ami sem a linkajánlónak, sem a lap.hu oldalaknak nem volt előnyös.

Talán cikkünk nyomán is (sokan megkerestek minket ezzel kapcsolatban) a Startlap ismét módosította a beküldött oldalak linkelési módját.

A jelenlegi rendszer úgy néz ki, hogy ha rákattintunk egy oldalra, akkor az elvisz egy aloldalra, konkrétan egy paraméteres php fájlhoz, ami aztán 301-es átirányítással átviszi a felhasználót a konkrét oldalra.

Nézzünk egy konkrét példát!

... Tovább »

Megtekintések száma: 1236 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2016-02-27 | Hozzászólások (0)

Google iránymutatás

 

A Google hogyan vizsgálja a linkeket?

Mivel a Google helyezések javítása az elsődleges célunk, ezért a linkek rangsorolási elveivel tisztában kell lennünk. A Google kereső a következő módon osztályozza a linkeket:

  • Figyelmen kívül hagyja a rangsoroláskor
  • Büntet érte és rontja a helyezéseket a keresőben
  • Beszámítja a rangsoroláskor és javítja a helyezést

Linképítés alkalmával erre feltétlen figyeljen!

Ha linképítésen töri fejét, akkor jó ha néhány, nem is olyan furfangos kérdést tesz fel magának. A válaszokból Ön is meg tudja állapítani, helyes vagy helytelen módszerekkel dolgozik.

  • A Google irányelveknek megfelelő módszereket használ?
  • Milyen terjedelmű szöveget, cikket fog írni, illetve annak minősége, tartalma milyen színvonalú lesz?
  • A cikkeket befogadó weboldal milyen tulajdonságokkal rendelkezik, pl milyen gyakran kerülnek fel új tartalmak, közösségi oldalakon mennyire aktívak, mikor kapott és honnan utoljára linket az adott weboldal?
  • A linképítés tartalmaz linkprofil vizsgálatot is?
  • M ... Tovább »
Megtekintések száma: 1561 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2016-12-04 | Hozzászólások (0)

Google jobEgyáltalán nem lehet biztosra venni, hogy az új megoldás elnyeri majd az Európai Bizottság tetszését.

Aukción kínálna helyet a rivális ár-összehasonlító oldalak számára a Google anyacége – értesült a Reuters. Az Alphabet ezzel az Európai Bizottság június végén kihirdetett döntésére reagált, amelyben keresőmotorjának működése miatt kapott rekordszintű, 2,42 milliárd eurós büntetést.

A bizottság szerint a techóriás üzleti előnyével él vissza, amikor a keresési találatoknál rendre favorizálja az üzleti körébe tartozó ár-összehasonlító szolgáltatását, a Google Shoppingot. A cég 90 napot kapott a gyakorlat módosítására, a Reuters szerint javaslatát augusztus végén nyújtotta be a versenyhatóság felé. Ennek lényege az, hogy a Google versenytársainak is lehetővé tenné, hogy bármilyen helyre tegyenek ajánlatot a Product Listing Ads rendszerben.

A válasz kétséges: három évvel ezelőtt egy hasonló javaslatot a versenytársaktól érkező negatív visszhang után már visszautasított az Európai Bizottság – jegyzi meg a hírügynökség. Van ugyan egy nagy különbség a két javaslat között: korábban a Google az első két helyet saját hirdetéseinek tartotta fenn, most viszont csupán egy minimális árat szab meg a tőle fü ... Tovább »

Megtekintések száma: 2132 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2017-09-18 | Hozzászólások (1)

Google vezető

A Kínának épülő cenzúrázott Google-keresőről már korábban bebizonyosodott, hogy létezik. A céget vezető Sundar Pichai szenátusi meghallgatásán azonban tagadta, hogy ilyesmin dolgoznának.

Több hónapja ismert már, hogy a Google vissza akar térni Kínába, „ajándékként” pedig egy cenzúrázott keresővel készülnek. A Dragonfly nevű projekt miatt többször is fellázadtak a cég alkalmazottai, legutóbb pedig világszintű megmozdulásra hívtak, hogy leállítsák a munkát.

A gond elsősorban az, hogy a kereső nem csak nem engedi bizonyos információkhoz hozzájutni használóit, folyamatosan nyomon követi őket. Így ha valaki a kormánynak nem tetsző témák után kutat, a vezetés gyorsan tudomást szerezhet róla. És arról is, mi után érdeklődik.

A kereső létezését Pichai egy vele készült interjúban már elismerte, keddi szenátusi meghallgatásán azonban letagadta, hogy ilyesmin dolgoznának. A cégvezető azt állította, hogy nincs ilyen tervük, a Dragonfly pedig egy kísérleti projekt. Azt a kérdést is lesöpörte, hogy a munka miatt esetleg tárgyalásokat folytatnak-e kínai tisztviselőkkel. Arra viszont, hogy tudnak-e garanciát vállalni, hogy soha nem készítenek ilyesmit, homlokegyenest ... Tovább »

Megtekintések száma: 889 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2018-12-13 | Hozzászólások (0)

Dávid és Googliát  A Google 50 millió eurós büntetést kapott Franciaországban, mivel a       techvállalat megszegte az Európai Unió tavaly bevezetett adatvédelmi    szabályzatát (GDPR).

A Franciaországban rekordnak számító büntetést az adatvédelemért felelős  helyi hatóság, a CNIL szabta ki. A CNIL szerint a Google nem tájékoztatta megfelelően a felhasználóit arról, hogy milyen adatokat gyűjt be tőlük, róluk a vállalat. A döntést a szervezet azzal indokolta, hogy például az adatok feldolgozására, illetve azok tárolásának időtartamára vonatkozó információkat nem ugyanazon a felületen tette közzé a Google, néhány esetben akár öt-hat klikk távolságra helyezték el egymástól azokat

Az új GDPR-szabályozás, amely tavaly lépett életbe, lehetővé teszi, hogy az adatvédelmi előírásokat megszegő vállalatokra akár a globális árbevételük 4 százalékának megfelelő bírságot szabjanak k ... Tovább »

Megtekintések száma: 802 | Hozzáadta: iceman | Dátum: 2019-01-22 | Hozzászólások (0)