A Google-frissítések jellege fokozatosan változóban van. Már egyre ritkábbak a főbb, alapvető frissítések, amelyek teljesen felforgatják a keresési eredményeket. Ehelyett egyre nehezebb megkülönböztetni a frissítéseket a „szokásos” SERP-ingadozásoktól, mivel hatásuk csökkenni látszik. Ráadásul a Google évente több ezer apróbb fejlesztést hajt végre a keresésben – és ez a szám folyamatosan növekszik. Ez egyre nehezebbé teszi a keresőoptimalizálók számára, hogy felismerjék a frissítéseket, elemezzék a hatásokat, és ennek megfelelően alakítsák át SEO stratégiájukat. Különösen azért, mert a Google kommunikációja az algoritmusfrissítésekkel kapcsolatban általában homályos és átláthatatlan. Egyre nehezebb számunkra is hasznos és informatív összefoglalót adni a változásokról (a konkrét ajánlásokkal együtt) minden alapvető frissítés után. De hogy a SEO munkánk továbbra is naprakész legyen, nem lehet lemaradnunk az új és fontos fejleményekről.
Ebben a cikkben tehát visszatekintően nézzük át az elmúlt 6 hónap legfontosabb frissítéseit. Azt is elmagyarázzuk, hogy ezek miféle trendeket tükröznek, amelyeket mindenképpen érdemes beépíteni a SEO stratégiájába.
...
Tovább »