Az influencerek csak akkor értékesek, ha vannak követőik. Egy valódi influencernek rengeteg idő és energia kiépíteni egy követőbázist, de sokan nem elég elkötelezettek hozzá és kiskapukat keresnek. Ezek az emberek figyelmen kívül hagyják a tényt, hogy az influencerek dolga követőik segítése és az értékes tartalom megosztása.
Az influencer hamisítások már jelen vannak az influencer marketing kialakulása óta. Az egyik gond ezekkel a csalásokkal, hogy hamis üzenetet közvetítenek. Látsz egy profilt magas követőszámmal és azt gondolod, ez a személy fontos, így nagyobb az esélye, hogy beköveted te is. Az emberek gyakran megosztanak dolgokat, mert azt hiszik, azok népszerűek, de gyakran nem néznek a számok mögé.
A Google-ön keresztül számos oldalt találsz, melyek követők vásárlását ajánlják fel neked. Ezek általában oldalak fura nevekkel, mint IDigic, Buzzoid vagy Mrinsta. Minőségi követőket fognak ígérni neked és hangsúlyozzák a követőszám növelésének fontosságát.
Múlt évben a Hootsuite e ... Tovább »