Előfordult már önnel, hogy lemásolt egy jónak tűnő értékesítési weboldalt, de mégsem jöttek az eredmények? Meghallgatott egy marketing gurut, átemelte tőle a legjobban csengő szövegeket, de forgalma tovább stagnált? Elképzelhető, hogy nem ismeri igazán a vásárlóit, pedig ma már nulla forintból megoldható a piackutatás, mutatjuk hogyan.
Hiába jut hozzá a legjobban féltett praktikákhoz, ezek csupán azt mondják el, hogy általában mi működik a legjobban. Akármennyi blogot elolvashat, hírlevélre feliratkozhat, esettanulmányt megvehet, ezek alapján sosem fogja megtudni, hogy mi az pontosan, ami a leendő vevőit távol tartja a vásárlástól.
A guru azt mondja, rakj ki egy hatalmas vásárlás gombot, legyen ott egy időszakos akció visszaszámláló órával, 50 százalék árengedménnyel, két év garanciával, ingyenes házhoz szállítással és az értékesítés máris kilő. Azonban ez az általános recept gyakran csütörtököt mond.
Hol a hiba? Ha egy kis piackutatást tartott volna, tudná, hogy termékében nem bíznak meg a potenciális vásárlók, nem hiszik, hogy az tényleg működik. Ezért a legfontosabb ebben az esetben a bizalom növelése. Valós értékelések, ismert szakemberek véleménye. Ha lehet névvel, arccal, dátummal. Még jobb, ha videóban mondják el őszintén, h
...
Tovább »