« 1 2 3

 

Google rangsorolasA SEOmoz portál 37 SEO szakember közreműködésével készített egy listát, amely fontossági sorrend szerint rendezve tartalmazza a legfontosabb rangsorolási tényezőket keresőkben. Nagyszerűen összeszedett lista, olyan amit érdemes jó helyen tartani és visszatérően, amikor szükség van rá átolvasni mindig, hogy egy fontos szempontot se hagyjunk figyelmen kívül keresőoptimalizálás terén a weboldal készítése vagy utólagos optimalizálás során.
A jellemzők leírása során alkalmanként idézem a megkérdezett szakemberek véleményét időnként a saját gondolataimat teszem hozzá. (A zárójelben felsorolt értékek közül első az átlagpontszám a második az adott kérdések kapcsán a pontozások egyöntetűségének arányát jelöli)

Kulcsszavak

Kulcsszó használata a TITLE tagban

- Kiemelten fontos (4.9/0.4)
Legfontosabb tényező oldal belső optimalizálásánál, hogy a célzott kulc ... Tovább »

Megtekintések száma: 1245 | Hozzáadta: tokio170 | Dátum: 2013-10-31 | Hozzászólások (0)

A SEO (keresőoptimalizálás) tartalmi jelentése tudod mi?


Senkinek a weboldala nem lehet …

Előrébb, mint az én …

Oldalam.


Ma még a legtöbb cégnek nincs weboldal (tényleg ez a helyzet), ám eljő hamarosan az idő, amikor vagy kinyitják az internet kapuit a lemaradozó cégek, vagy bezárják a sajátjaikat.

Íme, 5 SEO tanács vállalkozóknak

1. Állj le a Black Hat szemfényvesztéssel

A Black Hat megoldások lényege, hogy gyorsan (és sokszor illegális módszerekkel, pl. mások weboldalinak feltörésével) javuljon egy weboldal pozíciója a keresőben.

Ez tipikusan rövid távú szemlélet, hiszen a keresőalgoritmus gyorsan elkapja a trükközőket.

Ennek eredménye gyakran az, hogy a weboldalt a Google egyszerűen kiveszi az indexéből és semmilyen kifejezésre (magára a domainre) keresve sem jelenik meg a találati listában. Ezt pedig már nehéz és költséges móka visszaállítani.

Nem igazán éri meg tesztelgetni a Google tűréshatárát, a legjobb SEO módszer céges oldalak estében, ha a potenciális ügyfelek igényei, a vevők kívánságai, és az érdeklődők információéhsége áll a fókuszban.

Tanulság: gondolkodj hosszú t ... Tovább »

Megtekintések száma: 1223 | Hozzáadta: tokio170 | Dátum: 2015-05-03 | Hozzászólások (0)

Tartalom a nagy királyHonlapján elsődleges információhordozó a szöveges tartalom. Kevés a mutatós külső, ha a látogató minimális vonzó tartalomra lel az oldalon.
Hogyan lesz tartalmas az oldala?

1. A termék, szolgáltatás bemutatása

A honlapra érkező látogató nagy valószínűséggel egy keresőből, vagy másik honlapon talált linket követve érkezik az Ön honlapjára. A látogató célja, hogy a lehető leggyorsabban azonosítsa, hol jár. Önnek tehát villámgyorsan tudatnia kell vele: Ön jó helyen jár, nálunk megtalálja, amire szüksége van.
Elsősorban termékét mutassa be, másodsorban a cégét: a látogató a konkrét információkra kíváncsi a honlap böngészése alatt, tehát gondoskodjon róla, hogy ne kelljen az információk között sokáig keresgélnie! Nevezze nevén érthetően termékeit, és szolgáltatásait! Az emberek ugyanazokat a kifejezéseket keresik a honlapján is, amit a mindennapi, és személyes kommunikáció során.

2. Kiemelés, tagolás

A látogatók a honlapokat gyorsolv ... Tovább »

Megtekintések száma: 1419 | Hozzáadta: tokio170 | Dátum: 2016-05-24 | Hozzászólások (0)

1-6 7-12 13-15