« 1 2

Stratégia felállítása

Ahogyan az elmúlt időszak során már többször írtam arról, hogy a megfelelő stratégia kialakítása az egyik legfontosabb feladat, ez még jobban kiélesedik 2018-ban is a keresőoptimalizálás során. Ennek nem megfelelő kialakítása vagy hiánya miatt azok a versenytársak, akik ezt már a kezdetekkor elvégzik, biztosan előnyre tehetnek szert.

A keresőoptimalizálás 2018- ban sem változik, ugyanarról szól, mint az előző években, amire koncentrálnod kell, az SEO alapok megismerése, megértése. Ha ezt a tudást alkalmazod, már is esélyesebb vagy a versenytársaidhoz képest.

Tudnod kell, pontos behatárolással, mi az a terület, amellyel foglalkozol. Teljes lefedettséggel kell rendelkezned a tartalomban, felesleges, oda nem illő témát viszont ne tartalmazzon.

Végezz alapos kulcsszókutatást, mik az ügyfelek, látogatók problémái, kérdései, mire várnak megoldást. Ismerd szóhasználatukat és adj egyértelmű megoldást számukra, akár szolgáltatást, információt vagy akár terméket keresnek.

Miről szól a honlap?

A honlapon technikai SEO rendbetétele és a megfelelő kulcsszavak alkalmazása továbbra is hatalmas jelentőséggel bír. Mindezek mellett azonban egyre nagyobb teret kap, hogy a Google szakértőként, a szakterület tekintélyeként tekintsen a honlapra. A Google szerint számít a rangsorolási tényezőknél a brandépítés.

Fontos tehát, hogy a honlap tartalma egy pontosan m ... Tovább »

Megtekintések száma: 1701 | Hozzáadta: miramadam | Dátum: 2018-01-13 | Hozzászólások (0)

 

Egyre több döntéshozó esÁtlag userzmél rá a megnövekedett piaci nyomás alatt, hogy kulcsfontosságú kérdésként kell kezelnie vállalata online megjelenését. Abban a környezetben, ahol a legnagyobbak pszichológiai trükkök egész tárházát bevetve mágnesként vonzzák az új ügyfeleket, felmerül a kérdés, hogyan lehet az emberi természetre, gondolkodásra optimalizálni a tartalmainkat. Ha a vállalkozásnak nem sikerül megfelelő időben, megfelelő helyen meggyőznie a célcsoportjait, akkor pénzt veszít, ez ilyen egyszerű.

Az emberi habitushoz illeszkedő tervezés nem egy misztikus, megfoghatatlan dolog. Ha a vállalkozó tudja, hogy mire kell figyelnie, akkor olyan megoldásokat tud nyújtani az ügyfeleinek, melyek segítik őket céljaik elérésében. Ezzel pedig a vállalkozás céljainak eléréséhez is közelebb kerül: legyen az magasabb konverziós arány, a weboldal visszapattanási arányának csökkentése vagy az online marketing tölcsér optimalizálása.

Bár minden ember más, létezik néhány olyan mintázat a viselkedésükben, amire a vállalkozó támaszkodhat a webes megjelenés tervezése közben. Az alábbiakban összegyűjtöttük a legfontosabb infókat a felhasználók viselkedéséről, így könnyebb lesz olyan weboldalt készíteni, ... Tovább »

Megtekintések száma: 647 | Hozzáadta: miramadam | Dátum: 2018-12-11 | Hozzászólások (0)

ePrivacyVárhatóan 2020-ban lép hatályba a GDPR-t kiegészítő ePrivacy rendelet, mely az elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelvet felváltó, új európai uniós szabályozás. Elsődleges célja az elektronikus kommunikáció és az azzal kapcsolatban keletkezett adatok védelme, ami a felhasználók szempontjából örvendetes hír, azonban a szolgáltatók részéről még talán a GDPR-nál is nagyobb energia befektetést kíván. Nem csoda, ha a bevezetése már most nagy hullámokat ver világszerte.


Az Európai Tanács már 2017 végén bemutatta az ePrivacy rendelet tervezetének szövegét, de az eltérő tagállami álláspontok miatt viták alakultak ki a végleges verzióról, így a rendelet - az eredeti tervekkel ellentétben - nem lépett hatályba a GDPR-ral párhuzamosan. Tartalmával kapcsolatban elsősorban az amerikai technológiai óriások (Google, Facebook, Amazon stb.) fogalmaztak meg komoly kritikákat, hiszen igen érzékenyen érintené az új szabályozás az adatokra épülő üzleti modelljüket, így minden lobbierejüket bevetve igyekeznek megakadályozni, de legalábbis késleltetni, a rendelet elfogadását. A román soros elnökség azonban kiemelt prioritásként kezeli a rendelet szövegének az európai parlamenti választás előtti véglegesítését, így az legkésőbb 2020-ban hatályba léphet. A GDPR felkészülés tapasztalataibó ... Tovább »

Megtekintések száma: 814 | Hozzáadta: miramadam | Dátum: 2019-02-20 | Hozzászólások (0)

Firefox vs Google

 

Piszkos trükköket vetett be a Google – állítja a Mozilla volt vezetője

 

 

 

Nem kevesebbet állít a Mozilla egy korábbi vezetője, aki a Firefox fejlesztésén dolgozott, hogy valójában nemtelen eszközökkel tudta sikerre vinni a Google saját böngészőjét, a Chrome-ot.

Már nem csupán a Google Chrome vitathatatlan népszerűsége és elterjedtsége jelenti a kihívást a Mozilla (Firefox) számára, hanem hogy többen is Chromium böngészőmotorra váltanak, többek között a böngészőpiac nagynevű játékosa, a Microsoft is.

A Mozilla egy korábbi alkalmazottja, a Firefox-csoport egykori első embere most egyenesen azt állítja, hogy nagy részben a Google piszkos trükkjei a felelősek azért, hogy a felhasználók Chrome-ra váltottak. Jonathan Nightingale, aki nyolc évig volt tagja a Firefox-csapatnak, megosztotta a világgal, hogy a Google volt a Mozilla legfontosabb partnere, mielőtt a keresőcég saját böngészőt kezdett volna fejleszteni.

Minden megváltozott viszont, amikor a Chrome belépett a piacra, a Google minden eszközt bevetett ugyanis, hogy növelje böngészője ismertségét, kedveltségét, és ezért etikátl ... Tovább »

Megtekintések száma: 925 | Hozzáadta: miramadam | Dátum: 2019-04-20 | Hozzászólások (0)

Gary Illyes - a Google Trend elemzőjeRég nem láttam ennyi hasznos SEO tippet és tanácsot! Péntek délután Gary Illyes két órán keresztül válaszolt a webmesterek kérdéseire a Redditen. Ennek a leiratát olvashatjátok, egy csomó SEO érdekességgel.

Ha esetleg nem lennél képben Gary Illyes a Google Trend elemzője, afféle szóvivő is egyben, dolgozott a Caffeine-n, a Googlebot-on és végig a webes keresés témájával foglalkozott. Most elsősorban a videós és képes keresésekkel foglalkozik a cégen belül.

Az AMA, azaz „Ask Me Anything” egy olyan alkalom, amikor bárki kérdezhet bármit a Redditen két órán keresztül SEO témában.

Ennyi bevezető elég is, lássuk a kérdéseket és a válaszokat!

Href lang

A kérdező azt vetette fel, hogy John Mueller és Gary Illyes egymásnak ellenmondó nyilatkozatokat adott ebben az ügyben, hogy ez befolyásolja-e a rangsorolást.

John Mueller közbetrollkodott, hogy szándékosan csinálnak ilyet, hogy megnézzék figyelünk-e, majd Gary Illyes komolyra fordította a szót.

 

Elmondta, hogy direkt módon nem befolyásolja a rangsorolást, de célzottabb látogatókat hoz a weboldaladra. Tegyük fel, hogy valaki Spanyolországból spanyol nyelven keres rá egy cégnévre. Az A aloldalad en-EN beállítású, ... Tovább »

Megtekintések száma: 1017 | Hozzáadta: miramadam | Dátum: 2019-11-20 | Hozzászólások (0)

Linképítés, keresőoptimalizálás 2021A legnagyobb keresőóriás, a Google már a kezdetek kezdetén a webhelytulajdonosok tudtára adta azt, hogy a keresőmarketingben a linképítés esszenciális ahhoz, hogy egy weboldal kiválóan tudjon szerepelni a keresők találati oldalain egy-egy kulcsszóra vagy kifejezésre.

Ebben a bejegyzésünkben összeszedtük azokat a bevált módszereket, amelyek hatékonyan tudják segíteni a kezdő vállalkozásokat abban, hogy a keresőmarketing során a linképítés optimális és hosszú távú eredményeket biztosítson az újonnan alakult cégek számára.

 

Linképítési technikák, amelyek nélkülözhetetlenek a 2021-es keresőmarketing kampányokban

Miért fontos a linképítés?

Érdemes ezt egy kicsit konkrétabban is körüljárni. Íme néhány nyomós érv a linképítés mellett:
  • Ez a Google egyik legfontosabb rangsorolási faktorja a felhasználóbarát tartalom és kialakítás mellett.
  • A link azt jelenti, hogy valami fontos van az adott webhelyen, hiszen utalunk rá egy backlink segítségével.
  • A linkeknek ereje van, hiszen ha nívós oldalról érkezik a backlink, akkor nagyobb ereje lesz a backlinknek, mintha egy ismeret ... Tovább »
Megtekintések száma: 859 | Hozzáadta: miramadam | Dátum: 2021-03-19 | Hozzászólások (0)

1-6 7-12