Stratégia felállításaAhogyan az elmúlt időszak során már többször írtam arról, hogy a megfelelő stratégia kialakítása az egyik legfontosabb feladat, ez még jobban kiélesedik 2018-ban is a keresőoptimalizálás során. Ennek nem megfelelő kialakítása vagy hiánya miatt azok a versenytársak, akik ezt már a kezdetekkor elvégzik, biztosan előnyre tehetnek szert. A keresőoptimalizálás 2018- ban sem változik, ugyanarról szól, mint az előző években, amire koncentrálnod kell, az SEO alapok megismerése, megértése. Ha ezt a tudást alkalmazod, már is esélyesebb vagy a versenytársaidhoz képest. Tudnod kell, pontos behatárolással, mi az a terület, amellyel foglalkozol. Teljes lefedettséggel kell rendelkezned a tartalomban, felesleges, oda nem illő témát viszont ne tartalmazzon. Végezz alapos kulcsszókutatást, mik az ügyfelek, látogatók problémái, kérdései, mire várnak megoldást. Ismerd szóhasználatukat és adj egyértelmű megoldást számukra, akár szolgáltatást, információt vagy akár terméket keresnek. Miről szól a honlap?A honlapon technikai SEO rendbetétele és a megfelelő kulcsszavak alkalmazása továbbra is hatalmas jelentőséggel bír. Mindezek mellett azonban egyre nagyobb teret kap, hogy a Google szakértőként, a szakterület tekintélyeként tekintsen a honlapra. A Google szerint számít a rangsorolási tényezőknél a brandépítés. Fontos tehát, hogy a honlap tartalma egy pontosan m ... Tovább » |
Egyre több döntéshozó eszmél rá a megnövekedett piaci nyomás alatt, hogy kulcsfontosságú kérdésként kell kezelnie vállalata online megjelenését. Abban a környezetben, ahol a legnagyobbak pszichológiai trükkök egész tárházát bevetve mágnesként vonzzák az új ügyfeleket, felmerül a kérdés, hogyan lehet az emberi természetre, gondolkodásra optimalizálni a tartalmainkat. Ha a vállalkozásnak nem sikerül megfelelő időben, megfelelő helyen meggyőznie a célcsoportjait, akkor pénzt veszít, ez ilyen egyszerű.
Az emberi habitushoz illeszkedő tervezés nem egy misztikus, megfoghatatlan dolog. Ha a vállalkozó tudja, hogy mire kell figyelnie, akkor olyan megoldásokat tud nyújtani az ügyfeleinek, melyek segítik őket céljaik elérésében. Ezzel pedig a vállalkozás céljainak eléréséhez is közelebb kerül: legyen az magasabb konverziós arány, a weboldal visszapattanási arányának csökkentése vagy az online marketing tölcsér optimalizálása. Bár minden ember más, létezik néhány olyan mintázat a viselkedésükben, amire a vállalkozó támaszkodhat a webes megjelenés tervezése közben. Az alábbiakban összegyűjtöttük a legfontosabb infókat a felhasználók viselkedéséről, így könnyebb lesz olyan weboldalt készíteni, ... Tovább » |
Várhatóan 2020-ban lép hatályba a GDPR-t kiegészítő ePrivacy rendelet, mely az elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelvet felváltó, új európai uniós szabályozás. Elsődleges célja az elektronikus kommunikáció és az azzal kapcsolatban keletkezett adatok védelme, ami a felhasználók szempontjából örvendetes hír, azonban a szolgáltatók részéről még talán a GDPR-nál is nagyobb energia befektetést kíván. Nem csoda, ha a bevezetése már most nagy hullámokat ver világszerte.
|
Piszkos trükköket vetett be a Google – állítja a Mozilla volt vezetője
Nem kevesebbet állít a Mozilla egy korábbi vezetője, aki a Firefox fejlesztésén dolgozott, hogy valójában nemtelen eszközökkel tudta sikerre vinni a Google saját böngészőjét, a Chrome-ot. Már nem csupán a Google Chrome vitathatatlan népszerűsége és elterjedtsége jelenti a kihívást a Mozilla (Firefox) számára, hanem hogy többen is Chromium böngészőmotorra váltanak, többek között a böngészőpiac nagynevű játékosa, a Microsoft is. A Mozilla egy korábbi alkalmazottja, a Firefox-csoport egykori első embere most egyenesen azt állítja, hogy nagy részben a Google piszkos trükkjei a felelősek azért, hogy a felhasználók Chrome-ra váltottak. Jonathan Nightingale, aki nyolc évig volt tagja a Firefox-csapatnak, megosztotta a világgal, hogy a Google volt a Mozilla legfontosabb partnere, mielőtt a keresőcég saját böngészőt kezdett volna fejleszteni. Minden megváltozott viszont, amikor a Chrome belépett a piacra, a Google minden eszközt bevetett ugyanis, hogy növelje böngészője ismertségét, kedveltségét, és ezért etikátl ... Tovább » |
Rég nem láttam ennyi hasznos SEO tippet és tanácsot! Péntek délután Gary Illyes két órán keresztül válaszolt a webmesterek kérdéseire a Redditen. Ennek a leiratát olvashatjátok, egy csomó SEO érdekességgel. Ha esetleg nem lennél képben Gary Illyes a Google Trend elemzője, afféle szóvivő is egyben, dolgozott a Caffeine-n, a Googlebot-on és végig a webes keresés témájával foglalkozott. Most elsősorban a videós és képes keresésekkel foglalkozik a cégen belül. Az AMA, azaz „Ask Me Anything” egy olyan alkalom, amikor bárki kérdezhet bármit a Redditen két órán keresztül SEO témában. Ennyi bevezető elég is, lássuk a kérdéseket és a válaszokat! Href langA kérdező azt vetette fel, hogy John Mueller és Gary Illyes egymásnak ellenmondó nyilatkozatokat adott ebben az ügyben, hogy ez befolyásolja-e a rangsorolást. John Mueller közbetrollkodott, hogy szándékosan csinálnak ilyet, hogy megnézzék figyelünk-e, majd Gary Illyes komolyra fordította a szót. Elmondta, hogy direkt módon nem befolyásolja a rangsorolást, de célzottabb látogatókat hoz a weboldaladra. Tegyük fel, hogy valaki Spanyolországból spanyol nyelven keres rá egy cégnévre. Az A aloldalad en-EN beállítású, ... Tovább » |
A legnagyobb keresőóriás, a Google már a kezdetek kezdetén a webhelytulajdonosok tudtára adta azt, hogy a keresőmarketingben a linképítés esszenciális ahhoz, hogy egy weboldal kiválóan tudjon szerepelni a keresők találati oldalain egy-egy kulcsszóra vagy kifejezésre. Ebben a bejegyzésünkben összeszedtük azokat a bevált módszereket, amelyek hatékonyan tudják segíteni a kezdő vállalkozásokat abban, hogy a keresőmarketing során a linképítés optimális és hosszú távú eredményeket biztosítson az újonnan alakult cégek számára.
Linképítési technikák, amelyek nélkülözhetetlenek a 2021-es keresőmarketing kampányokbanMiért fontos a linképítés?Érdemes ezt egy kicsit konkrétabban is körüljárni. Íme néhány nyomós érv a linképítés mellett:
|