Egyre több döntéshozó eszmél rá a megnövekedett piaci nyomás alatt, hogy kulcsfontosságú kérdésként kell kezelnie vállalata online megjelenését. Abban a környezetben, ahol a legnagyobbak pszichológiai trükkök egész tárházát bevetve mágnesként vonzzák az új ügyfeleket, felmerül a kérdés, hogyan lehet az emberi természetre, gondolkodásra optimalizálni a tartalmainkat. Ha a vállalkozásnak nem sikerül megfelelő időben, megfelelő helyen meggyőznie a célcsoportjait, akkor pénzt veszít, ez ilyen egyszerű.
Az emberi habitushoz illeszkedő tervezés nem egy misztikus, megfoghatatlan dolog. Ha a vállalkozó tudja, hogy mire kell figyelnie, akkor olyan megoldásokat tud nyújtani az ügyfeleinek, melyek segítik őket céljaik elérésében. Ezzel pedig a vállalkozás céljainak eléréséhez is közelebb kerül: legyen az magasabb konverziós arány, a weboldal visszapattanási arányának csökkentése vagy az online marketing tölcsér optimalizálása.
Bár minden ember más, létezik néhány olyan mintázat a viselkedésükben, amire a vállalkozó támaszkodhat a webes megjelenés tervezése közben. Az alábbiakban összegyűjtöttük a legfontosabb infókat a felhasználók viselkedéséről, így könnyebb lesz olyan weboldalt készíteni,
...
Tovább »